lørdag den 22. januar 2011

COCO ELECTRA

Nu er jeg gået hen og blevet vildt forelsket i Coco Electra...

Hun er både tatovør og billedkunstner og ikke nok med det; hun er super cool! Hendes værker er sjove og barnlige, men lavet med stor teknisk dygtighed.

Jeg har kigget og kigget efter hendes billeder, på nettet og ude. 
Men kan bare ikke finde ud af hvor man kan købe dem...
Men så var jeg ude at cykle i byen, og Hov der var et billede i en butik...

Men  nu kan jeg så bare ikke bestemme mig for hvilke billede det skal være?????




5 kommentarer:

  1. Hej pudi!!
    Jeg er i gang med en opgave, og jeg ville spørge om du ved, hvad billedet med pigen og den store blomst hedder?( det sidste billed)
    Håber du kan hjælpe...

    SvarSlet
  2. HejPudi.
    Hvad var det for en butik hvor det solgte Coco elctra's billeder??

    SvarSlet
  3. jeg vil også meget gerne vide hvilken butik det var du fandt hendes billeder i?

    SvarSlet
  4. ej jeg vil super gerne vide hvilken butik det er! For jeg har ledt efter en forhandler der sælger hendes maleri der hedder "summer holiday" - som du også har et billede af.

    Min email er Sofia.oeland@hotmail.com
    Håber du vil tage dig tid til og svare :-)

    VH Sofia

    SvarSlet
  5. Hej Hej.
    Er også ret vild med det der summer holiday.
    Vil da også meget gerne vide hvilken butik man kan finde det i.
    Håber da du kan hjælpe. ��

    - Jacob -

    SvarSlet